19 de febrer del 2022

        PER TU, PAPU

"Papa, el meu papu maco, ja fas... què?... Res, un pessigolleig, una espurna, un parpelleig d'ulls així, fugisser, sense pes... Es un instant més per arribar a tu i tornar a  dir-te com t'estimo, papa, per agrair-te quant feliç m'has fet i quant feliç em fas cada dia, com admiro el teu caminar segur i sense fisures, la teva lleialtad, el teu amor per tots els que estimes i formen part de tu.

 Continua caminant, papa maco, res s'ha acabat, tot continua, tot comença a cada  instant nou de la teva vida, aquesta vida que hem descobert sense final, il·limitada, lliure, meravellosa; aquesta mirada que va més enllà de tot allò explicat, de tot allò pensat, de tot allò imaginat. Junts, papa, construim un món nou cada dia des d'allà on som cadascú, units, units eternament per  l'amor i el nom  que em vau posar: ERNEST - ETERNS. Sense saber-ho em vau escriure el nostre destí: ETERNS.

Riu sempre, papa, del que et passa, del que us passa, el sentit d'humor és crucial. és màgic, treu el pes de totes les coses, les il·lusionns terrenals de totes les coses i us allibera del dolor i de la ceguesa. Tot és així, com ho veus quan et connectes amb nosaltres: meravellós, bonic, lliure, sense formes, sense contenidors, canviant, fluid, tot és així. Jo soc així i vosaltres també, fes cas del teu cor, acull ets teus moments dolorosos o de dubte, abraça'ls i continueu caminant. Tot el que esperes t'arribarà, perquè no esperes res que no estigui en el teu camí.

Feliços 63, papu, 63 infinits moments que t'han portat on ets i que es convertiran en fum quan deixis ja aquest cos que té una data de caducitat i retornis al teu estat pur d'amor i llibertat, serà una festa, papu! Mentrestant continua estimant aquestes nenes i nens als que fas tan bé, continua caminant rient i creant amb la mama, continua desplegant tot el teu potencial de creativitat amb totes les teves eines que són moltes. 

T'estimo, papa meu, volaré amb tu, cantaré amb tu, pintaré amb tu i gaudiré de la vida amb tu.

                                      Ernest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada