17 de juny del 2022

 

 24 ANYS, ERNEST!

Avui, Ernest preciós, fa 24 anys que estàvem a les portes de veure't per primera vegada. Et tenia dins meu, havies crescut molt, i tot estava a punt per rebre't. No sabíem com aniria, però confiàvem totalment que tot aniria bé, de la mateixa manera que vam confiar ja des del primer moment que vam saber que t'havies implantat al meu úter... Quan vam saber que ja hi eres no ens va passar pel cap tenir cap mena de por, precísament perquè ja hi eres, perquè ja havies arribat... El que hagués anat malament hagués estat que no t'implantessis, que no t'hagués pogut tenir, que no t'hagués arribat a conèixer... A partir del moment que vam saber que ja existies tot va ser un confiar en la vida que et portava a nosaltres, com ara, que també confiem que la vida, aquesta vida que ens has mostrat infinita, ens torna a portar cap a tu.

De fet, tant és qui està aquí o qui està allà, la "distància" és la mateixa vist des d'un cantó o vist des de l'altre; la connexió és la mateixa, l'amor és el mateix... La pretesa "distància" no té sentit, no existeix, som un sol ésser i això és un regal d'amor inigualable.

Per això, perquè tu estàs en mi i jo estic en tu, els meus ulls brillen amb la teva mirada que no he deixat mai de veure; per això el meu somriure em retorna el teu somriure a l'acte, per això puc riure i fer broma, i ballar, i cantar i jugar i estimar amb un amor sense límits, aquest amor que estem vivint i que no deixarem de viure mai.

Gràcies, preciós meu, per la vibració tan alta que has posat a la nostra vida de pares, gràcies per tots i cada un dels records que són combustible pel nostre avui, gràcies per la teva rialla feliç i còmplice que viu en nosaltres, gràcies per aquest amor segur, serè, sòlid, infinit, esbojarrat i màgic que estem vivint amb tu i que ens ha obert la porta al nostre ésser resplendent, diví, etern:  

                                      ETERNS - ERNEST


"Mamu, mama, mami... tots els noms que et vaig dir per anomenar-te, per demanar-te, per dir-te com t'estimava quan era aquí. Gràcies per aquesta vida terrenal tan bonica i plena que em vareu regalar, gràcies per la teva mirada que sempre em sabia veure, per les teves paraules, les teves cançons, el teu temps, tot el temps que em vas dedicar, que vam gaudir junts i que va forjar aquesta connexió, aquesta intimitat, aquest amor tan immens, tan màgic, tan ple, tan innocent i tan grandiós, tot alhora,


 
Quina vida més maca vam tenir tots tres junts, amanida per l'estima de tots els que ens enbolcallàven! Havia de ser així. Com, sinó,  ens haguéssim pogut continuar sentint després de la meva partida? La nostra connexió ja era infinita i la vam viure aquí, en el nostre dia  a dia, sense temps, sense límits, no hi havia res més plaent que estar junts, que gaudir junts, que riure i imaginar junts... Com ara, deixant anar la forma que ens conté.

El món terrenal és un món de formes, d'aparences, de  creences... El món real del nostre ésser és ser sense cap forma, sense aparença, és pura existència, pura essència de llibertat, pur esclat de joia.

24 anys a la Terra, sense límits a l'Univers.

 Us estimo, papes,  junts per sempre,"

                                           ERNEST - ETERNS 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada