26 d’abril del 2020

FELIÇ DIADA, PAPA!

Canalització de l'Ernest:

"Com dir-te, papa, l'abast del meu amor per tu? Com pintar en el cel el color del meu cor i del meu esperit quan et miro i et sento i t'abraço?

Les meves paraules d'amor per tu, papa, estan fetes d'aigua, d'aigua que regalima, que llisca, que mulla, que no s'atura enlloc, que avança constantment, que flueix i s'expandeix, que la toques i no pots abastar amb les teves mans, que la veus, que n'escoltes el so i no la pots retenir... Com la música que sents, que crees i que toques sense poder aturar les notes que s'escampen en onades fins indrets que tu no pots seguir i que deixes anar... El meu amor per tu està fet d'aigua i de música.

El meu amor per tu, papa, és com el vent; aquest vent que et bufa paraules a les orelles i inspiració al cor; aquest vent que et sacseja i t'abraça, que t'empeny i no et deixa aturar sinó és per reposar; aquest vent que et fa avançar i que et porta remors i olors d'altres indrets, d'altres terres, d'altres móns.



Les meves paraules d'amor per tu estan fetes de foc que crema, que purifica, que escalfa, que fa llum. El foc que t'empeny a crear des del fons del teu ésser; aquest foc apassionat que t'inspira per pintar, per escriure, per cantar, per inventar jocs i propostes pels teus nens; aquesta rialla que s'encomana i que fa tan feliç a la mama; aquesta força vital que escampes als que tens al teu voltant.

El meu amor per tu, papa, està fet de terra, d'arrel, d'arbre, de molsa, de bosc, de mirada al cel i peus a la terra;  aquest arbre gran, de tronc gruixut, d'arrels fondes, de branques llargues i flexibles que es gronxa sense trencar-se, que acull, que dona ombra i companyia, que abraça i deixa que l'abracin.

Papa, sempre estic amb tu, sempre t'acompanyo i et miro i et parlo. Les meves paraules d'amor les veus i les llegeixes sigui quin sigui el camí que trepitges. Allà on mires, allà on toques, allà on poses la teva intenció allà em veus i em llegeixes i em sents. I jo canto per tu, em moc per tu, ballo per tu i et sorprenc.

T'estimo molt i sempre ho faré. Continua avançant pel camí que el teu cor et marqui i sigues feliç com jo ho soc. Continuar rient, continua jugant, continua essent el meu papa empipador i maco, jo t'esperaré sempre per sortir volant cap aquests llocs que veus amb els ulls tancats i que jo t'ensenyaré amb els ulls oberts.

Un petonàs amb gust de terra, de música, de vent, d'aigua i de foc.

                                   ERNEST- ETERNS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada