4 de maig del 2019

EL TEU DRAC

"Mama, gràcies per donar-te espai per escoltar-me. T'estimo, mama, t'estimo molt, no deixaré de fer-ho mai. Et bressolo amb l'aire que t'acompanya, et bufo a les orelles paraules de confiança i de pau; et porto amb mi i tu em portes amb tu. Deixa sortir tot l'enyorament que portes dins, mama, deixa'l anar, deixa'l que toqui aire per transformar-se en  llum i il·luminar cada dia més el teu cor gran, aquest que no amaga res, aquest que viu totes les emocions i continua bategant incansable malgrat que el teu cos, a vegades, es senti cansat.
Mama, tot el que veus és aparença, res és real. Tot és un escenari increïble de formes i colors, de sons i de miratges amb l'únic objectiu de reconèixer en ells tot el que tens dintre. No t'amaguis de res, ni t'espantis de res. Tot és Amor, mama, tot és Amor. Jo sento el teu amor que creix i s'enlaira, i riu i plora i batega fortament i lent. Com tu em senties dins teu,  jo et sento dins meu, en la meva essència. Mama, ens estimem molt, molt. No deixis que el pes del dies et tapi, no deixis que res veli la teva llum. Estima, mama, estima.  Estima les diferents situacions, les diferents escenes de la teva vida. No tinguis pressa per saltar-te'n cap. Deixa que sigui el teu cor, la teva part sàvia, la que et doni el ritme i la mesura de totes les coses. No et resisteixis al que és. Estic tan a dintre teu, tan amb tu, que som un sol cor, una sola consciència.



Sigues feliç, mamu maca, i obre't quan el cor plora igual que t'obres quan el cor riu. Són la cara i la creu del teu Amor meravellós. Segueix caminant, i un dia serà el moment de tornar a casa, amb mi, amb tots els que t'estimem tant. De mentre, mama, sigues feliç. Juga amb tot, experimenta amb tot, canvia de camí si no estàs a gust, busca nous viaranys si en tens ganes. Escolta, escolta't, escolta'm. Vagis on vagis jo soc amb tu, perquè tu ets casa meva, el meu niu, el meu bressol, el meu amor estimat.
Feliç dia de Sant Jordi, mama, la rosa, el drac bonic, el cavaller som jo i tu, tu i jo, els rols només són rols. Fes-los tots. És un joc, mamu meva, un joc d'amor.

T'estima sempre el teu drac més bonic i estimat.

                                               Ernest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada