5 de desembre del 2018

Canta la teva felicitat!

Ernest, preciós, com vibres dintre meu!
Se'm remouen alegries, emocions, enyorament i felicitat, tot en un instant. I les paraules que m'han sortit de dintre, sense pensar, quan una amiga m'ha dit a l'acomiadar-me, assenyalant als seus fills:
-"No te'n vols emportar un?"
-"Noooo, el meu ja el porto a dins!."
Preciós Ernest, què em dius, bonic?

"Mama, canto feliç, salto feliç, vibro feliç quan em reconeixes així, plenament, naturalment, dintre teu. Així, sense pensar, com l'aire que respires, com el vent que aspires, com el so de l'aigua quan cau... Formo part de tu per sempre més. No soc un record. Soc una presència viva, soc l'alè del teu respirar, soc la llum dels teus ulls. Soc tot el que necessites i tu ets tot el que necessito. Tot és Ara, tot és Aquí. I quan ho sents així, quan no ho has de pensar, sinó que ja ho sents, tot salta i es belluga i canta i vibra i no hi ha cap dubte per la Felicitat.


Mama, si et poguessis sentir sempre així, que feliç series! I tot cantaria la teva felicitat. Ho aniràs aconseguint, ja ho veuràs. A la Terra, ja ho saps, tot costa. Però ja no és igual per a vosaltres. Ja no hi ha engany, ni confusió, ja tot és clar. Jo soc aquí. Jo soc aquí, Jo soc aquí. Ho dic jo i ho dius tu, al mateix temps. Mama, no et neguis gens ni mica, només accepta't en el que t'agrada i en el que no. Acceptant-te dones permís per ser. I quan ets, tot esclata.
Gaudeix, mamu, riu, canta, rep aquest sol tan preciós; mira i omple't de tots els colors, de totes les formes i de tots els sons d'aquesta Natura de la que formes part. Escolta el silenci, capbussat en ell, deixa que t'ompli i que tot vingui. T'estimo, mama maca, en el nostre Amor no hi cap la tristesa, ni la por ni el dubte. El nostre Amor és el que sempre ha estat: radiant, alegre, boig, lliure, preciós, esclatant, creador.
Mama, no em cansaria de dir-te coses, m'encanta que em demanis. M'encanta estar aquí amb tu i agafar la teva mà que escriu les meves paraules que mai podran dibuixar tot l'abast i el so del meu Amor per tu. Un petonàs!
                                                                      Ernest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada