17 d’octubre del 2021

ESTIMAR-NOS I ESTIMAR

T'estimo Ernest maco, el meu fill estimat en qui crec, en qui confio, el que porto en mi sempre,.. Aquell que em somreia i em somriu, que jugava amb mi i que juga, tot té ahir i avui, tot  és com jo ho vull viure i tu ho vols viure, tot ho estem creant. Si m'enfoco en la tristesa, això és el que trobo; si m'enfoco en el drama, jo mateixa me'n creo més; si m'enfoco en el patiment, el trobo per totes bandes.

Però ja no ho faig, ja n'he aprés, ja visc en la vida que creo cada dia amb la meva intenció d'estimar, de crear felicitat, de veure i admirar la bellesa de cada cosa. Ets un mestre tan gran, Ernest! Tot ens ho poses fàcil, com quan eres aquí.



"Mama, jo soc tu i tu ets jo, aquesta és la clau, aquesta és la màgia. Avancem junts i gaudim junts i tot és creació i vida, i és fàcil si no ho compliquem, si no deixem que les creences ens ho compliquin.

Ja ho fèiem, mamu, ja ho vivíem quan era aquí, aquesta nostra proximitat s'ha fet ja una unitat, una sola cosa. Ens vivim, ens sentim, estem creant junts perquè així ens ho havíem promès i així és. L'amor ho posa tot fàcil, l'amor no obliga, no limita, no tanca, no ho posa difícil. L'amor és un corrent d'aire càlid que es filtra per tot i ho envolta tot. És tan bonic, mamu!

Ja és temps per la humanitat d'obrir finestres, de fer dissabte d'armaris, calaixos i racons, de deixar anar tot allò que durant tants anys tenia la funció de fer-nos prou nosa com perquè aribés aquest dia que sentíssim la necessitat d'obrir de bat a bat la casa, la nostra casa, el nostre ésser, i ventilar, i refer, i tornar a crear des de la llum, no des de la foscor; des de l'amor, no des de la por; des de la llibertat, no des de l'estancament. Cal obrir, airejar, deixar anar tot el que pesa i ja està brut... fer neteja, mamu, Respirar més net, més fons, més amplament, relaxar espatlles, braços, mans i pensaments. Girar la mirada cap allò que inspira i omple el cor, cantar, ballar, deixar anar l'aire viciat, obrir escletxes on calgui. Estimar-nos i estimar."

                                              Ernest

2 comentaris:

  1. Un abrazo con el corazón, de un alma a otra, saludos desde la ciudad de México.

    ResponElimina
  2. Otro abrazo para ti, de corazón a corazón, gracias.

    ResponElimina