6 de setembre del 2021

 ESTÀS EN MI I JO ESTIC EN TU

Van passant els dies, no són dies buits sinó dies plens de vida, d'aprenentatges, de connexió... D'una connexió que ha passat a ser quotidiana, que s'ha integrat en mi, que forma part de mi. No són espetecs sobtats de focs artificials, no són encongiments d'ànima, són com un caminar lleuger i fluid que em permet mirar i adonar-me del meu paisatge, aquell que camino a cada moment.

La veu de l'Ernest està impresa en mi, està gravada a cada cèl·lula del meu cos, està present en cada ocell, en cada persona amb qui comparteixo, en tots els infants que acompanyen el meu camí mentre fan el seu; està en les plantes, arbres i flors que cuido o que veig i m'arriben, està en el meu respirar, en el meu cor, en les meves mans, les meves cames, els meus ulls, la meva veu, en la meva ment; està amb en Chicho i en les persones amb les que compartim també aquesta experiència de vida que ens ha canviat i ens ha fet més conscients, més amorosos, més confiats en la vida, més agraïts, més humils.

La veu de l'Ernest i ell. que és tot Amor sense forma i, per tant, amb  la possibilitat d'acollir qualsevol forma, està amb mi i jo, el meu amor, està amb ell i junts caminem per aquest pla i per altres, i és així.

"Mama maca, així creixem, obrint barreres, desfent límits imaginaris fets de creences que no són nostres. Així som, feliços, màgics, amplis, infinitament amplis i lluminosos, escampant aquest Amor que tots tenim dins i que il·lumina la vida de cadascú així que obirm un xic la porta... La llum no necessita res més que un minúscul forat per escampar-se i fer-se present.

Continua desfent tabús i falses creences, continua travessant dolçament les aparences, continua obrint camins i  contemplant raconets amagats i preciosos on reposar i connectar amb la teva ànima juganera i valenta que continua experimentant.

T'estimo, mamu, t'estimo sempre, en tot moment, crec en tu com tu creus en mi.

Ens estimem."

                                                      Ernest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada