11 de juny del 2018

Un nou missatge de l'Ernest


Aquest quadre el van pintar les cosines i la tieta de l'Ernest després de la seva partida. El tenim penjat al menjador. Hi van voler reflectir l'esperit màgic de l'Ernest per mitjà dels 4 elements: terra, foc, aire i aigua, que sempre havien estat la seva gran font d'inspiració.

L'altre dia me'l vaig quedar mirant sense pensar, i em vaig adonar de les dues E oposades que es poden veure en l'angle corresponent a la Terra. Mai m'hi havia fixat d'aquesta manera, i tot seguit va arribar a mi una altra lectura:

 L'Ernest en la dualitat, anclat a la Terra, fent el seu camí d'arribada i retorn des de les emocions (Aigua), l'expressió (Aire), la creació (Foc) i la Materialització (Terra), en sentit invers a les agulles del rellotge, fora dels convencionalismes marcats, amb la llibertat de sentir, de pensar, de mirar, de crear, d'estimar, de viure, de marxar... ajuntant cel i terra, dia i nit, vida i mort per esdevenir només AMOR!!!

GRÀCIES, PRECIÓS MEU!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada