10 de gener del 2018

Gràcies, 2017!!!


Fa 9 dies que vaig acomiadar el 2017, aquest any tan preciós per mi que m'ha permès ser lliure de compromisos professionals i m'ha donat la llibertat d'estendre les ales per sentir la meva presència; per acabar el llibre; per deixar-me sentir en el dia a dia sense cap obligació externa; que m'ha permès gaudir de tot el meu temps. Un any que em parla contínuament de l'Ernest ( del dia que va néixer, un dia important, preciós), un número que ha acompanyat la meva vida des del principi.

Hi ha una part de mi que se'n va cap a l'enyorament d'aquest adéu, i hi ha una altra part de mi que sent la necessitat i la força de deixar anar, cada vegada més, la mirada petita, poruga, patidora, que hem heretat, i adoptar ja l'altra mirada: la de l'alegria, la del canvi, la de l'obertura... la mirada espiritual que no coneix la separació ni el final. La mirada que ens ha anat ensenyant l'Ernest durant aquests cinc anys i mig i que ens ajuda a sortir d'aquestes vibracions baixes per viure en les vibracions creadores de l'alegria, la connexió, la màgia, l'amor i la confiança.



No hi ha final. No s'acaba un any i en comença un altre. La vida no té temps, és contínua. Els límits temporals els posem nosaltres. Tot són possibilitats, tot és potencialitat. Som creadors de la nostra vida, de com volem viure la nostra vida, i això ens fa molt grans. Passar del xip del victimisme al xip de creació és molt potent, et canvia l'enfocament i t'amplia la mirada per poder veure i viure la vida des d'una altra perspectiva alliberadora i nova. 

Fa 9 dies que vam acomiadar el 2017 i el 2018 s'estén davant nostre amb 356 dies més de pàgines en blanc per a que puguem escriure-hi la nostra vida forjada amb les nostres decisions. Benvingut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada